Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Όπως κανείς άλλος

δείξε μου 
πως πετάς
και εγώ
θα πετάξω μαζί σου
πιο ψηλά
από κάθε πουλί                               ...

δείξε μου 
πως κολυμπάς
και εγώ
θα κολυμπήσω μαζί σου
πιο βαθιά
από κάθε ψάρι

δείξε μου
πως τρέχεις
και εγώ
θα τρέξω μαζί σου
πιο γρήγορα
από κάθε πλάσμα

δείξε μου
πως ονειρεύεσαι
και εγώ
θα ονειρευτώ μαζί σου
πιο αληθινά
από κάθε άλλο όνειρο

δείξε μου
πως  αγαπάς
και εγώ
θα σε αγαπήσω
πιο πολύ
από όσο μπορεί να αγαπήσει άνθρωπος

Μ.Σ.    13/6/16



Δεν υπάρχουν σχόλια: