Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Φοβάσαι; Ή...δε βαριέσαι;

                                  Σήμερα εγώ       
                                   Αύριο εσύ        
                             Μεθαύριο όλοι μας

                                  Τριγύρω μου χλωμά,... 

                                   απογοητευμένα πρόσωπα                                

Γρήγορα έγιναν αδύναμα,αδύναμα να σκεφτούν,αδύναμα να αντιδράσουν

Βλέπω ειδήσεις μα δεν ακούω

Διαβάζω μα αγνοώ

Με βομβαρδίζουν με τρόμο

Νομίζω αλλού αποσκοπούν,με σαστίζουν

Δεν καταλαβαίνω, δεν θέλω

Είμαι αδύναμος,έτσι πιστεύω...έτσι νοιώθω

Ξέχασα,προσπάθησα να θυμηθώ
Σκέφτηκα δε βαριέσαι...

Γιατί εγώ;...άστο

Δεν μπορώ

Γιατί εγώ;

Ίσως κάποιος άλλος,κάποιος...δυνατότερος

Σίγουρα όχι εγώ,γιατί εγώ;

Οι φίλοι μου γονάτισαν' δεν βαριέσαι

Οι γονείς μου κουράστηκαν,κουράστηκαν να με μεγαλώσουν,τώρα με συμβουλεύουν

Τι να το κάνω;

             Θέλω Δουλειά, Αξιοπρέπεια, Ελευθερία           


Διάβασα σε ένα τοίχο'

Σήμερα εγώ
Αύριο εσύ
Μεθαύριο όλοι μας

Όχι,όχι δεν θα τ' αφήσω

Θα προσπαθήσω!

Θα αγωνιστώ!

             
           



                     στίχοι:Μιχαλης/salonikara   13/10/13


Δεν υπάρχουν σχόλια: