Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Σπονδή στον Άδωνι Γεωργιάδη

τη τσιριχτή φωνή μου λάτρεψα
τα αυτιά σας τα σακάτεψα
τον κλόουν όλη μέρα κάνω στο γυαλί
να βρω επιτέλους προκοπή
τα βιβλία μου ακόμη δεν πουληθήκαν                      ...
μα οι αρχές μου ξεπουλήθηκαν
από το ΛΑΟΣ πήδηξα ΝουΔου
να φάω καρέκλα αλλουνού
το παίζω σε όλους μορφωμένος
για να μη φαίνεται που είμαι φασίστας φορτωμένος
τη γνώμη μου σαν πουκάμισο αλλάζω
τα νερά του κόσμου να ταράζω
τις πορείες των εργατών μπορεί να βρίζω
αλλά για τα συμφέροντα και αυτές τις συντονίζω
κι αν είμαι σαλτιμπάγκος πολιτικός
μη με παρεξηγείτε, του συστήματος είμαι εφεδρικός...


                                                  24/1/16     Μ.Σ.

ένα ποίημα αφιέρωμα από το salonikara blogspot στον μοναδικό και ανεπανάληπτο, στον χαμαιλέοντα της Ελληνικής πολιτικής σκηνής Άδωνι Γεωργιάδη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: