Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Ακόμη κι αν στο τέλος μείνω μόνο εγώ

ακόμη κι αν
τον ήλιο μου τον κρύψεις
μες στο σκοτάδι θα ζήσω
για να σε πολεμήσω

ακόμη κι αν      ...
το σπίτι μου γκρεμίσεις
δε θα με λυγίσεις
μόνο να με εξοργίσεις θα πετύχεις

ακόμη κι αν
τη τροφή και το νερό μου κλέψεις
να μ΄εξαντλήσεις ποτέ δε θα μπορέσεις

ακόμη κι αν
τα πόδια μου τσακίσεις
με νύχια και με δόντια
απέναντι σου
αντίπαλο αιώνιο θα με χεις 

ακόμη κι αν  
στο τέλος μείνω μόνο εγώ 
όσο αναπνέω 
την αδικία σου θα  τιμωρώ

Μ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: