Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Μη μου σιωπάς

αδελφέ μου ποιητή 
μη μου σιωπάς
το έργο σου 
ποτέ δεν σταματά 
σημασία δεν έχει         ...
πως ξεκινάς
σημασία έχει 
που καταλήγεις
γιατί
απ' το χειρότερο αγκάθι 
το ωραιότερο άνθος 
θα βγει
να γεννηθεί

αδελφέ μου ποιητή 
μη με αρνείσαι
μη μου στερείς 
τη ρώμη αυτή
απ' τη γραφή σου
μ' αυτή θα γίνω 
δυνατός και εγώ
θα συνεχίζω 
να προσπαθώ

αδελφέ μου ποιητή
να μου φωτίσεις
πάνω σε σκότος
και στο μίσος
του εχτρού
αδελφέ μου 
είναι ευθύνη
μεγάλη και τρανή
ας μου μιλάς 
με τη φωνή 
και τη γραφή σου

αδελφέ μου ποιητή 
μ' ακούς;
μη μου σιωπάς...


                                              Μ.Σ.  27/2/15

Δεν υπάρχουν σχόλια: