Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Το χυμώδες κορμί της

ήταν τότε σαν
το κορμί σου είδα
άθελα έσκυψες μπροστά μου
το λευκό σου δέρμα φανερώθηκε
χάθηκε για μέρες ο ύπνος μου
ήταν πιο πολύ όταν
το στόμα μου άγγιξε
τα λάγνα σαρκώδη χείλη σου       ...

που ρούφηξα το υγρό φιλί σου
ήμουν σίγουρος
κανένα φρούτο του δάσους
δεν έχει τέτοια γεύση
είναι το σφριγηλό κορμί σου
με το μακρύ μαλλί σου
τα αυτά τα στήθη σου που με κοιτούν
στητά και αμαρτωλά με ροδαλές θηλές
εκείνη η γλώσσα με τη γλυκιά φωνή
όλο υποσχέσεις
μου έχει γίνει η εμμονή
θέλω αυτή τη γεύση συνεχώς
το άρωμα σου εθισμός
ήπια τους χυμούς σου
νέκταρ και νόημα ζωής
της στιγμής που οι σάρκες μας
γίνονται ένα σώμα
σαν όνειρο η διείσδυση μέσα σου
με τα ξανθά σου μαλλιά
σαν από παραμύθι ηρωίδας
ίσως μιας καλής μάγισσας
με έκανες ξόρκι να σε ερωτευθώ
με έκανες να ποθώ τις καμπύλες
του ερωτικού κορμιού σου
να θέλω να σε αγκαλιάσω
να σε φιλήσω
τα δαντελωτά σου εσώρουχα να σκίσω
τα δόντια μου στους
στρόγγυλους γλουτούς σου
θέλω να μπήξω και να τους ραπίσω
όχι πολύ δυνατά ούτε και απαλά
όταν το στρώμα μας τρίζει
τα σεντόνια φεύγουν μουσκεμένα
κοκκινισμένα από ντροπή
για αυτό λοιπόν
έλα και στρώσε μου να φάω
βάλε μου μέλι και ψωμί
φρούτα και γάλα για να χορτάσω
αυτό το βράδυ και πάλι
το σώμα μου πάνω από το δικό σου
με όλη μου τη ψυχή θα το κουράσω


                                          Μ.Σ.         2/12/15

Δεν υπάρχουν σχόλια: