Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Σπονδή στον Κυριάκο Μητσοτάκη

μου λες
τα μάτια μου
θυμίζουν παλαβό
πως μοιάζω σαν να το έσκασα
από το ίδρυμα το κοντινό         ...

μετά χαράς σε διαβεβαιώ
πως είμαι μόνο γνωστικός
από γεννησιμιού μου σε μίζες ειδικός
τους βλάκες εισαγγελείς ξεγέλασα
το σπίτι μου ολόκληρο
με συσκευές Siemens το γέμισα
μη με υποτιμάς φτωχέ λαέ
δεν είμαι απλώς αυγουλομάτης
είμαι ένας ακόμη Μητσοτάκης...

                                                   Μ.Σ.      11/1/15

ένα ποίημα από το salonikara blogspot αυτή τη φορά αφιερωμένο στον πρωταγωνιστή των ημερών τον νέο πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: