Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Σπονδή στον Θάνο Τζήμερο

μπορεί να είμαι αεριτζής
μα σε αφελείς καταφερτζής
εργάτες σκλάβους ονειρεύομαι
για τις ελευθερίες κοκορεύομαι
της Μέρκελ έγινα ικέτης       ...
μπας και γίνω εγώ ηγέτης
άκυρα τρώω συνεχώς
αποτυχημένος άνδρας διαρκώς
καθετί αριστερό το μίσησα
από τη λογική ξεμύτισα
με την ελπίδα μου της προβολής
κατάντησα σε Β διαλογής
τα βράδια μου κλαίω μονάχος
γιατί ακόμη αυτό έχω το πάθος
κάντε με πρωθυπουργό μια μέρα
για να πάει η Ελλάδα παραπέρα...

                                                        22/1/16   Μ.Σ.

ένα ποίημα αφιέρωμα από το salonikara blogspot στον κορυφαίο Έλληνα πολιτικό και υπέρμαχο του Νεοφιλελευθερισμού Θάνο Τζήμερο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: