Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δεν πρόλαβε καλά καλά να στεγνώσει το μελάνι από τοχρονογράφημα για την αναπηρία, και έσκασε νέα καταγγελία ασθενούς για την ΝΕΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΗ (άποψη μου) ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ στην οποία την βάζουν οι...
«αρμόδιες υπηρεσίες».

Πρόκειται και πάλι για την καρκινοπαθή ΕΛΕΝΑ ΡΟΥΣΣΟΥ, η οποία (να ήταν και η μόνη) τον τελευταίο καιρό ανεβαίνει έναν ΓΟΛΓΟΘΑ, γιατί τελικά, εκείνοι που διοικούν, είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ, όπως και οι υπάλληλοι τους.

Διαβάστε Συνέλληνες, ΤΙ ανέβασε στα κοινωνικά δίκτυα σήμερα η γυναίκα, και ΦΡΙΞΤΕ.

«ΣΤΙΣ 5 -7 -2017 ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΙΚΑ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΚΕΠΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΗΡΕΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΛΑΜΠΟΓΙΑΛΑ ΑΣΕ ΛΕΩ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΧΑΠΙΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΙΡΒΑΝΑ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕ Η ΨΥΧΙΑΤΡΟς ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΥΡΙΑ ΡΟΥΣΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΘΕΛΑΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟς ΕΝΑς ΙΑΤΡΙΚΟς ΑΠΟΡΡΗΤΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΞΑΝΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΚ ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΣΕ ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ !!!!!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!»

Συνέλληνες, ΑΝ ήταν κάποιος από εσάς στην θέση της κυρίας Ρούσσου, ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ;

Τα έχουμε πει εκατοντάδες φορές, πως στόχος αυτού του ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥ κράτους, είναι να ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ μόνο και μόνο για να μην πληρώνει φάρμακα, συντάξεις, και επιδόματα.

Στην παραπάνω περιγραφή, φαίνεται ξεκάθαρα το ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ που παίζεται σε βάρος αυτής της γυναικάς, (και πάρα πολλών ακόμα, άμα ψάξετε θα βρείτε μύριες καταγγελίες), για να την κάνουν να παρατήσει τον αγώνα της, να σταματήσει να διεκδικεί αυτά που δικαιούται.

Θα έκανα έναν χαρακτηρισμό, αλλά τα φουκαριάρικα τα αδέσποτα δεν μου φταίνε σε τίποτα για να τα προσβάλω παρομοιάζοντας κάποιους ανάλογα.

Θέλετε να δείτε Συνέλληνες μια δυο απαντήσεις στο post της κυρίας Ρούσσου;

Ορίστε!

«Ξερω περιπτωση αναπηρου με ενα ποδι που του εχουν κοψει το ποδι απο νεο,58 χρονων σημερα που του κοψαν την συνταξη 1 χρονο κ τον ξαναπερνουν επιτροπη οποτε αυτοι θελουν...ΔΕΝ ΡΩΤΟΥΝ ΠΩΣ ΖΕΙ...ΑΛΛΑ Κ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΝΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΦΥΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ?»

« Aυτοι εχουνε βαλθει να σε αποτρελανουνε ολο δεν εχουνε τα χαρτια σου και σε καλουνε ένα σορο φορες..» (γράφει και άλλα, άλλα δε θα τα περάσω εδώ).

Αλήθεια αδέλφια, σκεφτήκατε ΤΙ θα γίνει Αν στη θέση της ΕΛΕΝΑΣ ΡΟΥΣΣΟΥ, της ΟΠΟΙΑΣ Έλενας, μπει κάποιος δικός σας άνθρωπος;

Κυρία Ρούσσου, ΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΤΕ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ. ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΩΣ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ.

ΜΗ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΩ ΚΑΝΕΙΣ.

ΚΥΝΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΑ ΟΛΟΥΣ.

ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ.

Θα επανέλθω.



Βασίλης Τσούγκαρης

tsougarisgnomi@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: